Vid din sida

Jag tog bort inläggen jag skrev förut som kändes fel, vet inte varför men känner att jag skriver bara ett ända inlägg idag. Så det kan nog bli långt,sorry!
men som sagt tänkte faktiskt gå och borsta tänderna snart och ta på mig pjymas och springa ner och hämta ett glas vatten. Har legat nu ett tag och kollat på tv, först Christine sen vänner och sen Gossip Girl... Nu skriver jag som sagt. har fortfarande väldigt ont i ögat med, när jag blinkar rycker det till i ögat. inge bra!
men idag har det varit en väldigt seg dag i skolan, har faktiskt inte gjort något, bara käftat emot alex som tror att han är något och kan säga till alla andra vad som ska göra men gör inget själv. Men som tur har jag mina grabbar jag umgås med. Dom är snälla! Men efter lunch hade vi teori hela eftermiddagen det var skönt så jag slapp jobba. Hann med tre häften. Skönt har inte så många kvar nu, endast två av 10. Har redan gjort dom andra häftena. men men snart är det sportlov vilket är hur skönt som helst, har redan beskrivit mitt sportlov för mina kära. "Träna och sova. Inget förutom träning och ut med hunden ska få mig att röra mig nästa vecka" så känner jag att jag vill att mitt lov ska se ut, Ska vila upp mig redigt ordentligt. Har ju ändå inga pengar så kan ju inte direkt hitta på massor roliga saker. Dom sista kommer nog tyvärr gå åt denna helg, På fredag blir det alla hjärtans dag fest med maddemupp och på lördag har min klasskamrat 18 årsfest som man är bjuden på så kan ju inte säga nej! Men känner att jag måste hitta någon fin klänning tills fredag. Men pengarna finns inte. pappa kanske kan vara snäll! Lite snyggt med en röd klänning, svarta strump byxor och sedan svarta pums och sedan röttläppstift? Kan inte det vara fint ? aja får tänka ut det. Det är några dagar kvar.. Oj vilket långt inlägg. Kan nog inte tro att någon orkar läsa allt detta flabbel
Men nu vill jag bara säga en sak, eller rättaresagt skriva en sak till min kära vän Madelen.
Jag och dina vänner, speciellt dina tjejor finns för dig. Det är bara att komma! <3
och till er andra finns för er <3


Nu ska jag ner och snacka lite med pappa och anne om dom inte sover hoppas på det bästa!
Godnatt,

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack gumman, det betyder

2008-02-16 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback