Träningsdags igen

Äntligen dagen slut och jag var kvar hela dagen. Ska försöka gå på alla lektioner denna vecka, det har jag inte gjort på evigheter. dålig jag är egentligen!

Idag har jag byggt på ställningen som vi har byggt upp, efter ha fixat allt som tog hela morgonen så tog palle sönder allt och vi var tvugna att börja om skiten, ingen hitt som jag tycker. Satt mest på muren och tyckte synd om mig själv. Men det lilla jag gjorde fick jag beröm för av Ove, han är så snäll han! Men det var god mat i skolan idag, alla vräckte i sig som vanligt. Grabbar alltså ^^ men som sagt har det varit en rolig dag trots allt, börjat komma in lite hos grabbarna, fast har ju bara 5 veckor kvar med dom.. lite sent!

Ikväll ska jag vara extra duktig och träna, trots min elaka träningsvärk. Ajj ajj har jag i hela kroppen!
Men ska träna trots allt, ska bli skönt! Kommer må som en gud imorgon! Eller inte?
Ska också sova hos pappa, kom inte i säng förns vid tolv i måndags när jag åkte hem till mamma, alldeles för sent för mig och jag har varit trött hela veckan. Funderar starkt på att sova en stund nu innan träningen!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: alex

Hej, va med och tävla på min blogg om ett presentkort på Kicks, örhängen eller ett nagellack i valfri färg.
Vad har du att förlora?
Kom igen!

http://monkigirl.blogg.se/1202395287_tvlingen.html


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback