Slut på lovet

fick bara något för mig att jag absolut var tvungen att ändra bloggutseendet. Vet faktiskt inte varför. men just nu väntar jag på mat, kyckling och pommes. mumsigt! sitter och lyssnar på musik som jag har fått från johan.
Usher ft. Young Jeezy - Make Love In This Club
Snoop Dogg Feat. Robyn - Sexual Eruption
lazee -rock away (original)-mip
Danne W & Wethoz - Badrum Badrum
och så min egna favorit jag spelar mest av dom alla
Green Street Hooligans Soundtrack - West Ham United FC - I'm forever blowing bubbles

Skolan börjar imorgon har jag börjat att inse, vårat sportlov har redan varit. tiden har bara runnit iväg. vad har jag gjort detta lov då?
Fredag - var jag på alla hjärtans fest med madde och på dagen vann jag en skiva på east fm

Lördag - Anton 18 års fest

Söndag - slappar dag , anton fyller 18 år

Måndag - gick jag promenad och fikade med brudarna sen tränade jag

Tisdag - Fetade jag med bella och sen var vi hos andy

Onsdag - Fyllde robin 18 år och jag madde och natta hade svullokväll

Torsdag - Tjejmiddag hos madelen i rappestad

Fredag - Sov jag hela dagen

Lördag - Melodifestivalen sen på kvällen kom Emil

Söndag - Renoverat trappan
Det är bra att ha blogg, då kan man gå tillbaka och kolla vad man har gjort. Så där ser mitt lov ut. ett bra lov!

men imorgon börjar skolan, blir en lång dag. Först idrott kvart i tolv sen svenska och sen samhällskunskap till halv fem. Då ska jag hem och träna! Ska ner och äta och sen fixa svenskan jag har tills imorgon. hade glömt bort det! hej hej

image514
tänkte bjuda på en bild sen öland sommaren 2007, en sönder bränd alexandra med 39 graders feber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback