ormar, usch fy och bläääää

Jag måste skriva nu innan jag drar på träningen. Jag tog lite gravad lax och potatissallad och satte mig framför tv och slog på canal+first och jag kommer in i värsta ormfilmen. jag satt och skrek för mig själv medans resten av familjen satt i köket och färgade min syster hår. Jag säger bara det, fy fan jag har aldrig sett någon äkligare film. Satt och kommenterade varje händelse med ormarna. "NEJ KASTA INTE HUNDEN" "NEJ AKTA BAKOM DIG" pappa och anne hade sett den filmen och i slutet kom dom och gjorde mig sällskap. Jag kan säga så här, jag vill nog aldrig åka flygplan mer och jag vill aldrig möta en orm på riktigt. alltså det var den värsta filmen jag någon sin har sett. Jag såg ju inte hela och pappa berättade att filmen börjar bli äklig efter bara en kvart. Jag vill inte se början och jag vill aldrig se den filmen igen.

Snakes on a plane

Tid: 16:20 - 18:15

Amerikansk action från 2006. En man som bevittnat ett maffiamord ska transporteras av FBI från Hawaii till Los Angeles på ett vanligt reguljärflyg. För att hindra honom från att komma fram släpper maffiabossen han ska vittna mot ut en drös giftiga ormar på planet när det befinner sig över Stilla havet. I rollerna: Samuel L Jackson, Nathan Phillips, Julianna Margulies. Regi: David R Ellis.
Taget från
tv.nu

Nu ska jag hoppa in i träningenkläderna och cykla bort till träningen. Där ska jag även berätta för bella vilken hemsk film jag såg. Här kommer förövrigt en het bild på min syster som färgar håret. Hon är förkyld och därför har hon stoppat upp papper i näsan för att slippa snyta sig. allt för söt. hahahaha

image529
 

Kommentarer
Postat av: Skribent

Så härligt :D ja vi fåt hoppas det gå bra i tävlingen :) det är kul att ens blivit utvald ^^ ..ja din blogg är skön! :) och vilken go bild på din syster också ;) hoppas du får en trevlig kväll ikväll :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback