Anton 18 år

Igår blev det en mycket mycket bra kväll tycker jag. Det var kul att festa med grabbarna vilket jag inte har gjort tidigare, henke blev jätte full och han rökte även, kommer bildbevis för er som känner honom. men iallfall det var super kul fast att anton, födelsedagsbarnet själv låg och längtade efer carro hela kvällen uppe i sängarna. Men han kom ner till tolvslaget så vi kunde sjunga för honom. Han fick en barbara av oss och anton döpte henne till klas. jag fick blåsa upp den också, det var hur jobbigt som helst, men men. Det blev shortar dit och shortar hit, mycket värt! men rökte alldeles för mycket och sjöng också för mycket. Låter som om jag vore i målbrottet nästan. Idag sov jag länge, vid halv ett gick jag ner och tog mat och gick upp och la mig igen och kollade på cops. Sen vid tre kom jag upp och då började jag slipa på trappan och klagade och lät som en kråka. men iallfall överlevde helgen och jag kan säga att det blev "the shit" helgen. har haft en sjukt rolig helg. Tack alla som har varit med mig i helgen.
Nu tänkte jag bjuda på lite bildern från igår.


Bildbevis på att henke rökte
image471



image477
Födelsedagsbarnet anton med sin kära klas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback