yes!

Snart är det dags för att försöka sova, imorgon blir en lång dag minsann. Jag ska upp något runt nio halv tio tiden för att städa mitt rum och sedan packa och dra mig hem till mamma för hämtning av saker och fem i ett kommer madelen tobias och nathalie och hämtar upp mig och vi fortsätter våran färd till mjölby för då åka och handla mat för kvällen och sedan börjar festen runt tre fyra.. Sen blir det middag och förfest så det står härliga till, elva går tåget in till linköping city för vidare fest. Tolvslaget firas på borgårn eftersom det finns traditioner för oss. Sedan blir det krogen för alla förutom mig som drar hem med sista bussen, kul liv jag har! Jag lär väl få en karetefylla och vara snor full.

Där fick ni veta mitt nyår, sen kanske jag får min efterlängtade nyårkyss också. Det kan ingen slå och inträffar det kommer detta nyår bli det bästa, mer info om det kanske kommer någon annan dag eller något annat år. Ska gå ut och ta min kvällscigg och försöka sova. Har laddat hem green street hooligans, endast bara för att den är så jälva bra.

Gott Nytt År på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback