uttråkad upp till 120 procent

Nu börjar jag bli riktigt uttråkad, sitter och spelar musik på nästan högsta volymen och försöker vara cool genom att sjunga med. Går dock inge vidare.. Fast att jag har raderat en massa musik så är alla låtar fortfarande kvar på min musikspelare.. Dom borde ju inte gå och spela, men det gör dom.. denna dator är mystisk..
Jag ska nog fan i mig spela lite the sims, endast för att jag är frän i min blåa lacoste tröja idag. Jag är så jälva cool...
Ikväll ska jag ha ännu en hemmakväll, fan vad patetisk jag är.. alla mina vänner ska ut ikväll eller dricka medans jag själv ska sitta med min tråkiga pappa och dricka cola. Jag hatar att inte ha pengar. Vill någon ge mig pengar så jag också kan få ha kul?

Idag vill jag ha pizza, jag ska KRÄVA det idag. Endast för min syster fick pizza igår bara för hon hade julavslutning men det hade ju jag också.. jisses!

Jag saknar mina tjejor
mimmi nathalie ida jag och sen madelen

Kommentarer
Postat av: Sadia

pizza är inte fel det ;)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback