jullåtar tips!!

Varje år 1 december byter jag ringsignal till en "juligare" ringsignal. Allt bara för att jag älskar julen och som jag skrev förra veckan skulle jag ge er lite tips på bra jullåtar så ska göra det nu!

- 01_basshunter-jingle_bells-ind
- Christmas - Mariah Carey - O Holy Night
- Chistmas Songs - Celine Dion - Oh Holy Night (Christmas)
- Alvin and the Chipmunks -  We Wish You a Merry Christmas <---- min ringsignal
- 12-Julsånger - Triad - Tänd Ett Ljus
- 213_-_hej_mitt_vinterland_-_vikingarna-pt2k4
- Celine Dion - Christmas Soongs - Silent Night
- basshunter - tänd ett ljus (jul låt)
- Sissel Kyrkjebø, Tommy Körberg - Julen är här
- Julsånger-Jussi Björling - O helga natt
- George Michael - Last Christmas
- Christmas songs - So This Is Christmas
- Treorchy Morriston Orpheus & Pontardoulais Male Choirs With The Band Ofthe Welsh Guards Deck The Halls Absolute Christmas
- Jul sånger - Jag såg mamma kyssa tomten
- Julens sånger - Carola & Christer Sjögren - Juletid
- Busungarna - tomten jag vill ha en riktigt jul
- Christmas songs Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You (1)


Här har ni lite låturval enligt mina favoritjullåtar! Brukar oftast knarka sönder dom här när december börjar! Hoppas det är något som är bra iallfall alla har ju som sagt inte samma musik smak!


Kommentarer
Postat av: Magda

haha jaa d var d :D

d e fint. hur e d själv ? :)

julmusik så mysigt :D

Postat av: Mimmi

svar: Hehe okej, skönt att det börjar bli kväll så du kan sova då :)

2008-12-01 @ 19:51:03
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: GUINEVERE

Var med och tävla om TVÅ bloggdesigner, bli vinnare till en utav dem :)



http://bloggingbyguinevere.blogg.se/2008/december/utlottning-av-tva-bloggdesigner.html

2008-12-01 @ 19:54:05
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/
Postat av: madde

du o dina jävla jul-låtar bästis.

rakebajs !

PUSS<3

2008-12-01 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback