tröttheten tar över!!

Provet gick totalt åt helvete, jag tror nog faktiskt att halva klassen får ig pågrund av nästan ingen fattade sig på provet. Speciellt inte jag! Inget jag läste igenom kom på provet! Hon hade gjort provet helt knäppt! Efter provet körde anton in mig till stan då jag hade körlektion, gick bra! Har bara lite att träna på innan min uppkörning som är om mindre än 1 månad!
Gick förbi Subway och köpte med mig hem en macka, mycket gott! har förälskat mig i köttebullemackan med mycket rödlök. Namn namn i magen! Nu sitter jag här och ska städa mitt rum, har världens huvudvärk också! jag hatar mitt huvud!!

Jag och anton i bilen påväg in till stan förut!

- Fan nu är nathalie och solar säkert och har det bra! - Jag
- Ja - Anton
- Vilken jälva fitta hon är - jag
- Ah det har hon - Anton
- Ja det har hon säkert - jag
HAHAHAHA, vadå snacka om att jag var trött när jag säger att hon har säkert en fitta. HAhA ni kanske inte fattar men ja skit samma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback