tröttheten har tagit över totalt!

idag har jag gått på stan nästan hela dagen, åkte in vid tolv och kom hem för ca en timme sen.. Är verkligen helt slut i kroppen, men har köpt bra saker idag. Hade panik under någon timme då jag verkligen inte hitta någon nyårsklänning, höll allvarligt på att börja gråta. Men tänkte då köpa mig ett par snygga pumps och ta klänningen jag hade på juldagen men då skulle sandra prova en klänning och jag förälskade mig i den och så passade den inte henne så jag tog den och nyår blev räddad. Men köpte en stickad tröja, mjukisbyxor, spetshotpants, klänning, och pumps.. nöjd och allt gick på ca 450 kr faktiskt.. yeaaah!

Nu ska jag börja med min sammanfattning av året 2008 kör månad för månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback