the sims 2

Hej hallå har varit i fullgång ända sedan klockan tio..
Efter sista inlägget igår drog jag över till grannen och sjöng singstar, kom tillbaka runt ett. Gick upp tio imorgon för att åka till ikea och lämna tillbaka tunikan och sedan leta efter en nyårsklänningen vilket jag inte hittade.. Sen hem och ta en macka och åka till farmor och farfar för lite minijul.. fick presentkort på gina och en plattång..

Sitter nu och installerar the sims 2.. Nu har jag något att göra resten av kvällen.. nu ska jag ut och röka och prata med mimmi.. hej hej så länge!

Kommentarer
Postat av: ROXY

hehe, hur många jular har du haft sammanlagt då? inräknat med småjularna? ;)

nu är jag ensam. mannen har åkt hem, tråk :<


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback