stan dags

hej bloggen!

här ligger jag i sängen och kan sova mycket länge till men ska om en timme ta bussen in till stan för att gå på stan med min älskling madde. Ska leta nyårsklänning i sista sekund. Igår låg jag och kollade på klart på säsong 2 av gossip girl. Om jag säger så här ni som följer gossip girl ni kommer bli väldigt förvånade och sista avsnittet är nästan lite oc stuk om ni nu vill veta.. Jag låg och grät och halv skrek för mig själv, haha! Kollade även på camp rock med syster innan. tre var klockan när jag kollade sist innan jag somnade..

Vet ni en annan bra sak? Jag kan ha någon att pussas med på tolvslaget, därför håller jag tummarna för att det ska inträffa imorgon.

Nu ska jag springa in i duschen, bussen går om en timme och här ligger jag i sängen, äkligt illa!
skriver mer när jag kommer hem.. pusss pååå er !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra dag nu näst sista dagen på året=) Spana gärna in min blogg och lämna en trevlig kommentar :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback