städardags för fulla muggar!

Hej hallåå!

Här är det full fart, storstädar så det står härliga till, har precis dammat hela mitt rum och jag har bara vita möbler. Jag hatar det...  Har tagit en liten paus, ska snart börja dammsuga tänkte jag så jag blir klar med skiten.. Funderar på att göra iordning min garderob men har så jälva mycket kläder så ångrar mig när jag har lagt alla kläder på golvet, haha!! Så skipper det idag faktiskt.. Om ni har tur kanske ni får se hur det ser ut i min garderob. Ingen vacker syn vill jag lova er.

Nu kom min lilla vovve in i mitt rum och lägger sig på sin plats vid fönstret, han har till och med en filt och en kudde där, hihi... Nu står han nedanför och kollar på mig med sina söta hundögon, ska skriva klart och gosa lite med honom innan jag drar fram damsugaren och han försvinner någonsans, han är rädd och det är katterna med.. blir en jävla fart på dom..

Skriver mer senare eller ikväll...

Kommentarer
Postat av: Martin

Kul med en tjej som går bygglinjen!



2008-12-26 @ 13:52:25

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback