Sammanfattning 2008

SAMMANFATTNING 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gått på krogen
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Inga, tyvärr men i år blir det ändring
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej,
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Finland??
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Körkort och mer pengar
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
21 april då jag fyllde 18 år
8. Vad var din största framgång 2008?
att jag klarade tvåan på gymnasiet
9. Största misstaget?
många misstag som har hänt under året
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har nog aldrig varit så sjuk detta år än tidigare, mycket förkylning och andra saker
11. Bästa köpet?
min nya mobil
12. Vad spenderade du mest pengar på?
cigg och alkohol
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina vänner som har ställt upp för mig när jag mår som sämst och att jag har vågat stå upp till mig själv och få lite lite bättre självförtroende och alla nya vänner jag har träffat..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
bag in da box och lets twist again
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag var nog gladare men vet inte riktigt
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat och förbättrat mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
druckit så mycket och rökt och behandlat mina föräldrar så illa
18. Hur tillbringar du nyår?
Men mina bästa tjejor och sedan mina bästa killar och sedan krogen och våra traditioner!
19. Blev du kär i år?
ja, men blev sårad istället
20. Favoritprogram på TV?
Gossip girl och DH
21. Bästa boken du läste?
Emma, mias dotter
22. Största musikaliska upptäckten?
vet inte
23. Något du önskade dig och fick?
hmm vet inte, mina vänner?
24. Något du önskade dig men inte fick?
kärlek
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag fikade med mina älsklingstjejor och sedan åkte jag hem till mitt ex som då var min pojkvän för mys och middag och några dagar innan hade jag en 18 årsfest med mina närmaste vänner!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tränat mer och inte försökt tänka så mycket
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
En salig blandning men mycket leggins
28. Vad fick dig att må bra?
mina älskade vänner
29. Vem saknade du?
vissa gamla vänner
30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
alla är lika bra! men bäst är nog carro :D

Kommentarer
Postat av: CarrO :P

haha tackar så mkt för det ( om det är mig du menar) hahah jag tycker om dig med! pussis

2008-12-17 @ 13:10:02
Postat av: Anonym

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback