nu farar jag till lkpg city

Jag är klar, fan vad jag kan vara snabb alltså helt jävla otroligt. Kom precis på att det är nyår imorgon och sista dagen på året 2008. Ikväll kommer jag skriva lite om 2008 vad som har hänt och saker som man har gjort utan att tänka konsekvenserna på. Så håll utsik ikväll..

Jag har dålig hår dag idag ska ni veta.. tänkte ta ett kort för att visa er hur jag ser ut idag men fan mitt jälva hår är bara bajs idag. Kepsen är hos mamma och det är även mina två mössor. GAH!

Nej nej ska gå till bussen om tio minuter, ha en trevlig dag allesammans för det ska jag ha.. hörs igen ikväll!

juste, 1050 kom in på kontot idag, Yeaaaah studiebidrag.. dock har jag lagt undan 400 kr :P hha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback