mysig hemmakväll!

Sådär nu har jag återigen bäddat ner mig i sängen. Har tagit en långvarm dusch och drog över till grannen där resten av familjen satt.. dock har jag kommit tillbaka för jag är verkligen så trött.. Ligger och kollar på körslaget. Vad gör ni denna fredagkväll? Ha ni också en mysig hemmakväll?

Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och kolla runt på olika sidor och fortsätta min myskväll i sängen!
Godnatt på er!


jag saknar mitt långa bruna hår jag hade slutet av förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Malin Worlin

sv: Okej, mysigt. I morgon ska jag och pappsen åka slalom och på söndag ska jag på julbord hos farmor :)

Postat av: Perfektion by Emma

- tack. jag har haft en underbar jul hittills.. och imorgon fortsätter firandet.



har du haft en trevlig jul hittills?

2008-12-26 @ 22:40:29
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback