Musiktipslåtar!

Eftersom min morgon inte blev som jag hade tänkt så hann jag bara ge er tips i trance/hardstyle. Men imorgon kommer det upp Svenskt och svensk hip hop. Så håll utsik i bloggen imorgon eftermiddag! Jag har valt ut några favoritartister och mina favoritlåtar med den aritisten, så det är ju upp till er om ni vill ta hem alla låtar dom har gjort osv. Men här har ni lite!

Trance/Hardstyle:
Artisten med fet stil och utvalda låtar i kursiv stil
Brennan heart: Speakercheck, One Blade,  Innocence
Headhunterz: Digiwave, my name is, Victim of my rage, Hate It Or Love It
Benny Benassi: California Dreaming 2004 (Remix), Satisfaction,  bring the noise
Showtex: Black 2008, Puf Green Dutch Stuff, Oh Happy Days
Dj tiesto: Power Mix, Nobody Listens To Techno
Starsplash: Wonderfull days 2001, Rainbow In The Sky-ciK, Hardstyle My Style (7 Inch Mix)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh nu ska jag ta hem lite tror jag, Benny benassi är grym :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback