morn morn

Godmorgon bloggen!!
Var det någon mer än jag som låg och stortjöt till filmen titanic igår? dom sista två timmarna låg jag där i min varma säng och tjöt som en liten gris och kände mig skit ensam. Den är ju så himla bra, men när rose försöker att hoppa så kan inte jag kolla så då bytte jag kanal, jag vet faktiskt inte varför jag inte kan kolla på den scenen men kan bara inte det..

iallfall nu är jag hemma hos min mamma, är ju här för att hämta pengar till min körlektion då mina pengar på ett konto där har tagit slut. 400 jälva kr för en lektion på 40 minuter, helt sanslöst dyrt. Kunde ha tagit dom pengarna till en krogen runda imorgon istället. Sånt är livet och sen får jag ju körkort på köpet!

Nu ska jag gosa lite med tosse, min lilla bebis! Han ligger så sött i fönstret och kollar på mig!
Skriver när jag kommer hem till pappa sen igen! hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback