året 2008!

Sådär sammanfattning av året 2008, skriver in det mest viktigaste.

Januari: Madelen, Mimmi och henke blev 18 år. Det blev mycket fester och en månad fylld av roligheter i bygghallen med grabbarna.. Nathlie och chrille hade varit tillsammans i 2 år men gjorde slut straxt därefter

Februari: anton blev 18 år Emma och lisa hade alla hjärtans dag fest som blev mycket lyckad, Anton hade 18 årfest som också blev mycket lyckad, Jag lärde känna bellas tjejkompisar från hennes klass.. Jag var på genrepet på melodifestivalen.

Mars: Jag träffade jonas som blev min pojkvän. Jag fick ett jobb som telefonförsäljare. Jag åkte till sälen med familjen över en helg för att fira att min pappa fyllde 40 år. Madelen fyllde även 18 år.

April: Jag fyllde 18 år det gjorde Bella och ida också. Min extra pappa fyllde år och även 2 kusiner till mig. Ida madde och fia hade 18 årsfest på BQ, jag var ute på krogen för första gången. Jag lärde känna Alexander (alle). Jag hade 18 årsfest som blev mycket lyckad. Jag var i stockholm med bygg och på en byggmässa.

Maj: Min syster blev 14 år. Jonas och jag gjorde slut, jag var i ullared och shoppade bort min sorg. Jag var ute på krogen med tjejorna och blev alldeles för full. Ida hade fest hemma hos sig. Där även viktor och madde träffades.
Jag klippte av mig mitt hår. Jag och nathalie hade även en nykter helg och kom med i tidigen.

Juni: Skolavslutningen som blev mycket bra.Carro och alle tog studenten. MIdsommarfirande med mina närmaste vänner i blåvik. Pappa hade 40 års fest som var mycket rolig. Ida klarade sitt körkort. min älskling (tosse, hunden) blev dålig. Jag fick ett nytt jobb som telefonförsäljare med bella och jonna. Jag på vätternfestivalen i motala och blev snor full..

Juli: Tobbe blev 18 år och jag nathalie och ida (tre blondiner) drog till VIS festivalen i västervik. Jag var på landet några dagar. Min mamma tatuerade sig. Var i berg på magnus uggla och håkan hellström med vännerna, Vi skaffade även en kattunge vid namn Zimba. Sanna hade fest som blev en stor fyllefest med en snorfull tobias som slog i huvudet och mycket bråk och tjaffs..

Augusti: Nathalie, jag och sanna drog på partykryssning och var snorfylla allihoppa och gjorde många saker vi ångrar.. Jag åkte till karlsdag i några dagar. Hade förfest hos mig med utgång för att fira att sommarlovet var över. Henke klarade körkortet. Jag började sista året. Nollningen drog igång..

September: Johanna fyllde 18 år, Jag började på en fotokurs i skolan. Anton klarade sitt körkort. Emil blev 21.

Oktober: Jag klarade halkan, nathalie blev 18 år och klarade teorin och hade en 18 årsfest! Anton lades in på sjukhuset. Jag fick en ny mobil. Jag gjorde titthåls i knät. Min mamma fyllde 40 år. Lisa hade fest där jag blev snorfull igen. Jag var på high school musical 3 på bio med min syster. Min mamma opererade sina tuttar.

November: Nathalie klarade sitt körkort, jag lärde känna en ny vän. Jag började praktisera på K-rauta. Jag bokade tid för uppkörning och teori. Mamma och jörgen köpte en ny bil. Jag var på mimikry med emma, muppen och cicci.

December: Nattis blev med barn och Lisa blev också med barn. Nathalie åkte till Gran canaria i två veckor. Jag var ute med tobbe en kväll. Jag fick en laptop i julklapp. Jag var ute på juldagen med mina bästa vänner och hade förfest hemma.. Jag lärde mig att ladda hem. Och till sist, jag fick JULLOV och har bara ett halv år kvar i skolan!

sådär en stor sammanfattning av året 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback