massor ändrade planer här!

blev ändringar idag också, har precis nästan duschat så luktar gott och mitt hår är lent och fint.. Ska hem till wille om ett litet tag för lite pizza och lite film. Tar med mig datorn så det kommer bli något mer inlägg senare kan jag tänka mig. Han ska lära mig att ladda hem filmer..  Nu ska jag städa mitt rum lite granna, om jag säger så här.. Det står lite spritflaskor överallt, kläder ÖVERALLT, chips på golven, julklappar överallt.. Dags att städa då tror jag.. då blir nog anne och pappa glada!

Ikväll blir det slappa kläder, mjukisbyxor och min blåa t-shirt jag köpte till mig själv i julklapp och uppsatt hår.. Japp japp!

Hej hej så länge för nu ska jag ringa mimmi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback