konstigt humör!!!

Jag kom på nyss att jag har glömt att skriva blogg fast att jag har suttit här ett bra tag! Igår var en trevlig kväll, kom hem runt ett och bädda ner mig i sängen med cola godis och mat. Somnade dock inte förns runt tre tiden, ganska sugit så att säga!!

Imorgon inledar vi sista veckan detta år i skolan, skola måndag praktik tisdag körlektion + teori på onsdag och julavslutning på torsdag! kan bli slappt!

jag är på knäppt humör det är nog därför jag inte har skrivit eftersom jag skriver så konstigt när jag är på fel humör. Jag har på sånt där "hej jag är 18 år men beter mig som en 3 åring och behöver sällskap...." då borde ni förstå att det är inte så vettigt att jag skriver blogg!

mer inlägg imorgon om jag inte blir på bättre humör!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch,ibland är man på dåligt humör,så är det bara. Må gott

Postat av: Olivia

Hejsan! Du har grymt fin blogg. Gå gärna in på min och kommentera :D

2008-12-14 @ 18:07:24
URL: http://oliviaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback