JULLOV VA FAN!

Nu har jag jul lov eller har haft det ett tag!
Fick sitta själv i skolan i en halvtimme för tobbestor hade missat bussen. Det var inte kul, ringde alla som jag visste skulle till skolan men ingen var i skolan, jag var alltså själv och mobbad! Sen fick vi lite fika med byggklasserna.. sen drog vi till rusta för att tobbe skulle köpa tomteluva till fotbollstuneringen. Dom förlorade mot alla förutom ett då det blev lika och det var mot våra byggnollor. Henke gjorde självmål också, fy fan vad dåliga dom var! Vi satt uppe på läktaren och skrattade åt dom små byggarna!! haha!!

Sen kom jag till resecentrum och då kom aldrig min buss, jag hatar ljungsbro bussarna ska ni veta.. så tog 620 istället! Då höll mitt batteri till telefonen att dö, så kunde inte byta låt så den inte dog, så fick lyssna på konstig musik! mindre kul!!
Ikväll blir det till min systers skola och kolla på deras julavslutning, brukar alltid vara fint! Min syster ska tydligen sjunga solo med bella. Kul liv hon har! Nu ska jag ner och äta något, det var äklig mat idag.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback