jag är mycket mycket glad!

Har varit lite olika humörsvägningar idag, men just nu är jag nog världens lyckligaste då jag har fått en laptop.. Jag har tjatat om en laptop nu i många månader, och jag fick en idag. Jag började gråta faktiskt lite lätt. Min lillasyster är skit förbannad över att jag fick en laptop i julklapp, vi har bara samma pappa så jag kan ju inte rå för att jag har dubbelt av allt.. Men vet ni vad? för en gångs skull fick jag mer än henne under en julafton, jag har alltid varit den som har suttit i ett hörn och fått några få julklappar medans hon har fått flera högar.. Nu låter jag lite fel men jag är verkligen så jälva glad just nu!

Om ett tag ska jag iväg med nathalie och hämta hennes pojkvän tobbe och sedan ska jag hem till madde för lite julmys.. hihii



 


Min nya älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback