inga julklappar!!

Om jag hade haft pengar hade jag gett alla i min familj saker som vill ha, och ge dom så mycket kärlek! men i år kommer jag bara ge dom tonvis av kärlek..

Till min mamma skulle jag ge en parfym, kommer inte ihåg vad den heter och till min lillebror skulle jag ge honom ett xbox 360 med massor spel och till min extra pappa skulle jag ge honom en parfym, hugo boss!
Till min pappa skulle jag ge massor av sudoxo (stavning) böcker och massor annat smått som han behöver och till min extra mamma skulle jag ge massor fina tallrikar och glas och nytt till köket och till min lillasyster skulle jag ge en systemkamera eller en laptop eller massor presentkort på olika butiker!

Inget av detta kan jag ge till min familj. Jag ska leva på 300 kr tills den 31 december - 150 kr till biljett på juldagen! Alltså 150 kr, jag kan inte köpa några julklappar i år. Ni ska veta att jag hatar det här. Min familj får nöja sig med kärlek så enkelt är det!





Kommentarer
Postat av: Sofie

nej det är de verkligen inte :P haha

min har varit bra ja. din med? :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback