först yeaah sen YEAH!

här ligger jag fortfarande i sängen och nu börjar min tråkighet komma igång och jag kan säga så här: jag har tråkigt, Har ni lika tråkigt som mig eller är det bara jag i hela sverige som har tråkigt? jag kan ju faktiskt sitta i min säng och själv och ta lite sprit och tycka synd om mig själv eller så slår jag huvudet i väggen och somnar. Eller ska man gå ut och ta världens längsta promenad och kedjeröka? Patetiskt tråkigt har jag märker ni va?

men vet ni vad?
nu har jag faktiskt fått något att göra, jag ska till andra sidan ljungsbro för lite med kirr i alkoholen med en gammal vän jag har dejtat en gång i tiden. Kan ju faktiskt bli trevligt, dock är det jävlar i min lång och finns ingen cykel och mopparna får jag inte ta, riktigt illa faktiskt.. bara ta på sig och gå så att säga.. sover även där så hörs igen gör vi imorgon!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback