fördriva tiden

För att fördriva tiden tänka jag göra en list som jag hittade på en tjejs blogg!

10 FRÅGOR OM SEX
är du singel? SINGEL OCH SÖKANDE
haft något seriöst förhållande? Ja men många år sedan nu
haft sex?  haha, Ja
varit gravid? Nej
kärlek eller sex? loove loove loove (fast sex är jävligt nice)
har du varit riktigt kär i någon? Jag var det en gång i tiden
finns det någon för dig just nu? finns alltid någon för mig
hur många gånger har du haft sex?  oj vilken svår fråga men kan nog tänka mig tre siffrigt iallfall


10 frågor om dig själv

fullständiga namn?  Alexandra Emelie Maria Käll Hall
när fyller du år? 21 April
några utsmyckningar på din kropp? haha, jag gråter för stick i fingret
vad har du på dig just nu? baggy jeans och vitt linne
vilken årstid är bäst? SUMMER IS THE SHIIT!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? när jag får en puss på munnen
vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag fortfarande vågar visa vem jag är trots allt som har hänt
vad är du bra på? Pinsamt att säga men det har något med att X ;)
vem älskar du mest på denna jord? Alla som alltid har funnits för mig genom mina svåra tider


10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? MaddeP
vem vet allt om dig? MaddeP
vem är den roligaste av dina vänner? natta för hon är lite småtrög ;)
vem är snyggast av dina vänner? dom är alla lika snygga
vem är mest partyprisse? HAHA, lätt nathalie :P
vem är den du helst har filmkväll med? jag vet inte, har nog aldrig film kvällar
vem av dina vänner är mest "evil" ? Tobias och Ida
vem röker av dina vänner? Haha säg någon som inte röker,
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? Jag själv med en mobil som ringer hela tiden


10 frågor om din familj

vem står dig närmast? mamma eller pappa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Japp dom är båda lika gulliga
vem är farligast i din familj? min lilla syster för hon har sånt jälva PMS
vem ser roligast ut i din familj? zimbalajnen (katten)
vem är coolast? Jag är lätt coolast av alla
har ni några djur?  Tosse (hund) Zimba och dante (katter) och snutte (kanin)
vem har du mest gemensamt med? Mamma tror jag
vem står för underhållningen?  Haha jag med mina konstiga ideer
vem sover du oftast med? jag sover fucking själv
roligaste kvällen med familjemedlem? matbordet hos mamma när alla är på bra humor,


10 frågor om idag

vad har du gjort? Sovit, varit ute på tosse, käkat, varit uppe på centrum, rökt städat, packat bloggat, mh.m
har du varit glad idag? Ah, knasigt värre humör bara
har du varit ledsen idag? Neeeej :D
har du gjort något bra idag? Städat hela lägenheten
har du slagit någon idag? Jag råkade dunka huvudet i garderoben förut, räknas det?
vad ska du göra nu? Vänta på svar om jag ska iväg ikväll till näsan
har du gjort något dåligt idag? Druckit julmust? Rökt? sjungit falskt?
vad har du ätit idag? en pirog
har du duschat idag? nej men ska lite senare
är du trött nu? Nej, pigg som en lärka (säger vi)



Nykvarn sommaren 2006

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag snor den ;) tyckte den var lite kul =D



ps. du är sötast i världen! :D <333

2008-12-15 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback