FEST FÖR FAAN!!!

Förfesten är i full gång, nu är tjejorna och grabbarna nere och röker och jag sitter och gör fia sällskap här uppe på mitt rum! Det står spritflaskor, powerking och öl burkar överallt och läsk överallt i mitt rum, lite roligt sådär faktiskt! Vadå jag måste städa imorgon? jag som städade idag :( hahaha!!!

Ska vel snart in till stan hoppas jag! Vet inte riktigt vad jag ska ta för jacka heller. Jag menar min stora vinterjacka känns lite varmt faktiskt! Det är sånt som märks! Ska visa er lite bilder sedan på mina fina vänner dock fattas madde. Lite illa! Mimmi dissade oss, men men man kan inte alltid vara sitt lilla gäng, blääää!!

Nu ska jag få fia att sluta prata i telefonen! puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback