Vet ni vad?

Varje gång min mormor har ringt till mig har jag gäspat och varit osocial tycker hon! Därför ska jag nu stänga av min dator och gå och bädda ner mig i sängen och kollar på SATC och sen sova! Jag är som piggast mellan 6 och 10 ungefär på kvällen då alltså! Då säger vi alla Jaharååååå!
nej nej nej godnatt nu läsare så blir det nya inlägg imorgon kväll om min tripp till min mormor och morfar och min skogenrunda! Just nu hoppas jag faktiskt på att det ska regna imorgon! Jag hatar nämligen skogen, tyvärr!

Snart är det ännu en dag närmare till skolan, jag är inte redo än! Definitivt inte att vara ute på ett företag hela läsåret. Inge vidare men extra pengar får jag in på kontot, då det är matersättning och 2 kr för att vi är ute! Alltså 21 kr. Då blir det 21 kr gånger 12 eftersom vi är ute 12 dagar i månaden, hmm det kan inte stämma eller gör det de? Inte en aning, jag återkommer om det helt enkelt

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Bella

Inte så lätt att komma på någon fråga, det man behöver veta står ju under din bild :P hehe fin blogg annars


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback