Slapp vecka

Imorgon börjar jag inte förns tolv och det ända jag ska göra då är
- Ta kort till ett "id" kort jag ska ha ute på företaget
- Hämta vertygslåda med 32 vertyg i som verkar väga bly
- Hämta nya byggbyxor och skor
- Prata med min mentor och syo
Och sen slutar jag och börjar inte igen förns på måndag kvart i elva, Förstår ni att det känns så otroligt skönt? Jag har inte bestämt något speciellt under resten av veckan, jo utgång på fredag igen. Dock en lugn krogen runda! Endast bara för att visa viktor hur våra krogrunder går till och för att börja skolan på ett bra sett! Annars blir det sjukhuset på mitt vanliga besök om mina öron tjugo över tio på torsdag och sen begravning på fredag. Slapp vecka rättare sagt! Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback