jag och mormor gick vilse

Hur bra är jag och min mormor på en skala ett till tio då vi gick vilse i skogen? En skog hon går i nästan varje dag när hon är i sverige! När vi började våran svamp vandring duggade det och sen började det ösregna och det var då vi gick vilse och sen sken solen och vi höll på att svettas ihjäl, då vi hade mycket kläder på oss plus regnkläder! Hallå? Efter en långvandring genom skogen som var blöt och jobbig att gå i kom vi äntligen hem igen, vi hade gått i cirklar. Bra vi är! Gjorde mormor iordning en omelett med lök och svampen vi hade plockat, mycket gott!  Sen slappade vi framför tv, heja oss medans min morfar jobbade för fult i sovrummet dom ska göra om! Duktig morfar!
Bilder ger jag er imorgon!

Jag är helt slut och ska faktiskt snart gå och lägga mig i sängen, men inte riktigt än! Hallååå sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback