jag lever

Jag kan säga så här, jag hade sjukt sjukt roligt och är sjukt sjukt bakis idag! Jag har knappt kunnat att stå på mina ben så ont i magen har jag haft! Imorse klockan elva gick jag och anders upp för att köpa något att dricka, i puma shorts och en tshirt började vi våran varnding och håret stod åt alla håll och brillorna på! Köpte en cola och vatten gick upp på däck och sen sova igen!

jag orkar faktiskt inte berätta allt nu! men kan säga så här, jag har haft sjukt roligt och sex halv sju imorse kom vi till hytten. Jag hade det bra på båten med mina 2 brudar, men vi har kommit fram till en sak, åk aldrig utan en brunett!
jag har aldrig varit så äklad av utläningar som där, åt helvete åt dom. Inget illa menat utan bara dom som beter sig som att vi svenska tjejor som råkar vara blondiner är något jälva offer! Förlåt för mitt ordspråk!

mina ögon slocknar snart känns det som men vill inte gå och lägga mig än, N och S förstår vad jag menar! ibland ska man följa fyllan kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: carina

hej hih låter som en rolig kväll ni hade.

jo jag såg inget mail från dig:-( har jag missat den och raderat nä eller har den hamnat fel. kan du pröva att skicka om den om du har sparat.

kram c


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback