han är snygg

Idag gick det sådär på körskolan, men det går bättre och bättre. Jag tycker inte om deras bil. Den är på något sett klumplig. Men idag körde jag hem till min lärare för att han skulle kunna få hämta din matlåda. han är skit snygg men nu vet jag vart han bor. Kanske man ska gå och plinga på? Nej nu skämtar jag med er. Han hade rakat av sig sitt hår nästan det var mindre snyggt men han är snygg ändå! Satte mig och plugga lite teori efteråt och nu sitter jag här. Är lite små hungrig. Ska ta något och äta och klockan 15:15 ska jag ner till vårdcentralen med mina knän, det känns som jag får kramper i knäna när jag går för mycket, och jag måste cykla ner sen! Hur i helvete ska jag palla det? jag har ingen luft i min moppe och systers moppe får jag inte låna, thats sucks! Inte tänker dom på mina knän inte. Jag fryser också, tror att jag är påväg att bli sjuk!

Jag försöker göra en ny design, jag tycker den här är tråkig. Tror ni det går bra? NEJ! håller på att bli galen, hur jag än försöker blir det inte bra. IT SUCKS! Imorgon är det nollning!

Kommentarer
Postat av: NAVAS

TACK SÅ JÄTTEMKT VERKLIGEN :D MEN DET VAR ÄNDÅ SKITJOBBIGT ATT SÄGA HEJDÅ TILL ALLA IGÅR.. :(


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback