Tisdag och grabbarna

Idag har jag gjort teori hela dagen, men det var faktiskt hur kul som helst. Trots att jag och tobbe och jacke satt i ett klassrum och sov och pratade sex gjorde vi hela hälftet som vi hade lovat felix. Eter lunch gick vi ut och satte och på baracken och gjorde dom sista uppgifterna. Sen fick vi gå hem och då gick vi in till stan och  jag köpte mig ett par nya skor och tobbe ett par solbrillor som jag valde ut. Nu sitter jag här och tänkte ta kort på mina skor och lägga in en bild på dom senare. Dom är ur söta!

Jag har en slapp vecka nu tycker jag!
Imorgon slutar vi tolv för lärarna ska på möte och på torsdag drar byggare + Maskin/anläggare + målare till stockholm på nordbyggmässa och sen på fredag har jag bara 3 lektioner och slutar halv ett. Yeaah! Jag har det bra.

Igår var jag en bra flickvän och diskade åt jonas och sen kollade jag på Billy Elliot för han var snäll och laddade hem den till mig. Jag satt där i hans tomma lägenhet och grät för mig själv. Sen kom han hem och jag var super pigg och jag somnade inte förns vid två.

Nu ska jag nog ta och se lite på tv, vilket liv! Jag är för förkyld för att träna men på torsdag igen.
hej hej

image630
Idag var jag dålig och rökte, men hade sådant sug. Jag är dålig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback