Shoppning och min jonas

Idag har jag shoppat och umgåtts med min pojkvän.
Vid tio åkte jag in till stan för att träffa madde och köpte ett par leggins och en kjoltröja på gina! Sen åkte jag hem till jonas och väntade på att han skulle komma hem från jobbet, nu är han i örebro och jag saknar honom redan. Sen åkte jag in till stan igen och gick på stan med syster och hennes kompis. Träffade även Nathalie och Ida. Saknar dom. Då köpte jag ett par tantstrumpor som camilla sa att dom såg ut. sen köpte jag ett par skor och sen fick jag en mjuskisdress av anne. Innan vi åkte hem gick vi förbi subway så nu har jag tryckt i mig en stor grillad kyckling macka. Är verkligen proppmätt!
Har på mig min nya mjukisdress, fick en lika dan för något år sedan men den är inte så hel. Tröjan är nermålad och byxorna är borta. Behövde en ny!

Nu ska jag gå upp till centrum och köpa något smaskigt, en fet hemma kväll ikväll. Ska faktiskt helt ärligt bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback