Jälva töntigt problem

Sådär nu ska jag gå bort till konsum och köpa mig att laga. Tänkte göra något nyttigt idag. Dock ville jonas ha matlåda med. Väntar också på att mimmi ska ringa så jag kan få prata ut om mitt "jätte stora" problem jag har till min 18 års fest!
Jag har tänkt att fixa en platta cider så att jag har både till min fest och sen BQ festen och även Valborg. men jag vet inte hur i helvete jag ska få ut den till pappa. Jag kommer nog troligtvis vara hos Jonas hela veckan till fredag. så kommer inte åka ut till pappa och på fredag måste jag städa och handla tills allt börjar. Vilket jälva problem. Jonas erbjuder sig att åka ut och lämna den men det känns så onödigt. Först från vikingstad till systemet och sen ut till ljungsbro och sen till stan igen. Känner oändligt långt för honom! Måste komma på något snart!

Nu ska jag ringa mimmi. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback