Godmorgon

Sitter här hos jonas påklädd med mjukisbyxor och ett linne från monki och en svart tröja med dragkedja över från HM och en vit keps som jag har lånat av tobbe. Slapp dag idag!
Hur ser dagen ut idag då?
Fem över elva går bussen här i från till stan då jag sen ska åka till pappa för att packa och fixa lite innan jag åker till mamma för att hämta min platttång och sen sola med madde eller nathalie. Ska även förbi skäggetorpshallen och hälsa på min pojkvän som är där och spelar cup med sina småttingar. P94 i innebandy. Sen hem till jonas och fixa sig sen feeest. Yeah!

Skriver mer senare. kommer nog in kvällens outfit om jag får låna jonas kamera :)

Kommentarer
Postat av: Ewie

sv: aw stackarn.. du är precis som mig. jag kunde inte heller sova efter att ha kollat på the ring.. det tog mig nog 2-3 nätter! den filmen e creepy :O och den japanska versionen är värre ska jag säga dig.


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback