Gårdagens tåg äventyr

jag kan säga så här att jag och mina tjejor är väldigt väldigt lata!
Börjar med att jag nathalie och fia missar tio i sex tåget och ska ta tio över tåget som är sen 20 minuter försenat!
När vi kommer till mjölby så vi en taxi hem till ida, vi 3 fick en mimibuss. Herregud vad vi skrattade!
Sen när vi skulle med elva tåget hem så ringer vi efter en taxi men då var vi fem st och fick samma minibuss och samma chaufför, vi alla var hur övertrötta och spända inför ikväll. Vi såg ut att vara fulla men vi absolut bara övertrötta. Sen nu till det roliga som hände. På tåget satte vi oss vid tågvärden och satt och förgyllade hans kväll i 20 minuter. Jag tror inte vi var tysta någon gång under den tiden och när han skulle ropa ut i högtalarna om att man skulle besöka tågvärden som var mitten i tåget så satt vi och härmade honom och han tappade bort sig några gånger och herregud vad vi skrattade. Den roligaste tågresan jag har varit med om i hela mitt liv kan jag säga.

Och nathalie är ju totalt blåst i huvudet, inget elak menat nu. men herregud vad hon är blåst! Eller hur nathalie?
hon säger så här när jag säger nu vinkar vi till våra mammor!
Men hallåå jag ser ingen vovve det är ju helt svart i skäggetorp.. HAHAHA
Ni som bor i linköping förstår vad vi snackar om.

nej nej nu måste jag faktiskt börja städa mitt rum äta duscha och allt innan tjejorna kommer vid sex!
Hej hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA jag sa faktiskt , "Vovveeen vovveen, jag ser inte vovven, det är svart:( "
hiih ^^

Tjaa pudding ;)
INTE DUUU!!

såå blåst är jag väll inte ^^ eller kanske lite! :D

2008-04-26 @ 13:26:49

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback