en dag kvar

Godmorgon eller har varit uppe ett tag!

Igår blev det sängen tidigt och nu känner jag mig utvilad. klockan två kommer släkten för att fira mig och pappa, till och med min mamma kommer hit. Det är otroligt! Sitter här och funderar på om jag redan ska hoppa in i dsuchen eller om jag ska ta något att äta först!

Förövrigt är det det bara en dag kvar till min stora dag som råkar vara imorgon den 21 april.
Jag hoppas på en guld dag imorgon med massor av kärlek från mina närmaste vänner och vänner. Går ryckte om att jag ska få tårta av tobbe. Det kan bli mumsigt! Syster säger även att hon och spöket ska komma in i morgon bitti med en choklad tårta för att pappa och anne börjar redan vid sex båda två. sånt som märks helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback