18 ÅR IMORGON

Nu är det mindre än 3 timmar kvar tills jag fyller 18 år. Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu så jag vaknar upp som en artonåring fortare.
jag kan faktiskt inte riktigt fatta det än, jag fyller 18 år imorgon. Något jag har väntat på sen jag vet inte när.
Och jag kan säga att mina vänner tycker nog det ska bli skönt att sluta höra min nedräkning från 50. Och speciellt Jonas som slipper få höra varje morgon hur många dagar det är kvar. För imorgon är det noll dagar kvar för då är det min min min min stora dag!
Även min klasskamrat alexanders dag också som är endast en halv timme äldre än mig ungefär.
Imorgon blir det tårta i skolan hoppas jag sen skolan sen picknick med mina brudar och sen hem till jonas med massor av mys.

Godnatt nästa gång vi hörs är jag 18 år.
FAN JAG KAN INTE FATTA DET SJÄLV RIKTIGT!
Förlåt, men fylla år är verkligen det bästa jag vet. Usch vad jag har längtat. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback