Kisa/axhult

Idag har jag åkt motorcykel till kisa, det var jätte skojj faktistk! Lite småkalt men helt okej! Efter halva vägen drog anders i väg i en väldans fart och det kändes som hjälmen skulle flyga av, tänkte för mig själv! "fan nu flyger mitt huvud av och jag dör, typiskt!" Sen, när vi kom in på den lilla grusvägen på vägen in till hans land stod det en hund mitt på vägen, tänk om vi inte ha sett den ! :( Mos hade det blivit då!

Väl däd, blev det fika och se på tv! Sen hem med hans mor och när vi väl kom tillbaka till spångerum blev det pizza med hans mamma, pappa hans syrra och hennes kompis. Mums! pratade om allt möjligt. Trevlans! Snälla föräldrar har han!

Sen vid halv nio blev det hemfärd, först hem till anders för att hämta mitt busskort sen hem till mamma, där släppte han av mig och jörgen fick fortsätta färden hem till min pappa, nu sitter jag här i mitt rum och verkligen hoppas att jag la ner mina trafikantböcker i väskan annars är jag körd imorgon!

ajuste, snart är det lunch tid i skolan imorgon, LÄNGTAR SOM ETT AS! sen blir det att dra in till stan för att träffa emelie och sedan fortsätta färden till jobbet, sen blir det att sova hos anders, orkar verkligen inte åka ända hem till ljungsbro imorgon!

nu ska jag sova, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback