Alexandra ska bli nyttig!

Idag har jag sådan ångest att jag köpte kebab till lunch, har sådan ångest att jag inte äns vågar berätta det för pappa. Så förut när jag och anne gick till affären bestämde jag mig för att...
- sluta äta godis
- Börja dricka bubbel vatten istället för läsk
- Lära mig dricka öl
- Gå ut och gå minst 2 gånger i veckan
- Endast kebab på fyllan om det måstes
Känner att jag verkligen måste följa denna lista, jag vill bli en bättre person och jag vill ändra min vardag till en nyttig vardag!

Imorgon ska anders köpa öl åt mig till helgen. Det får bli 2 stark öl och 3  andersson, han rekodemerade den. Sen två cider på det, vet inte varför men det får bli så! Ska dit efter jag har träffat jessica en liten stund, prata lite och så! Det ska bli kul, eftersom det var evigheter sen. Sen blir det ju förhoppningsvis kräftskiva med alla igen, Gud så kul det ska bli! Längtar ihjäl mig!

Nu ska jag faktiskt vara ännu mera braig och gå och städa mitt rum, och lyssna på britney spears nya låt gimme more, den är otroligt dålig. Sen ska jag även lyssna på Lene Alexandra - My boobs are OK! sämst den med. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback