Stian K

Sitter förtillfället och laddar hem massor utan av stian K, mycket bra musik!
Pappa skrämde nyligen allt ur mig. Jag har så hör musik att jag inte hörde att han hade kommit hem, som tur var bytte jag låt precis när han kom in i rummet så då märkte jag det, men blev rädd ändå!
Nu kom han upp och var arg bara för att telefonen var här uppe som ska vara där nere, eeh?

Här är några Stian K låtar som är bra..
Akon - Smack That (Stian K Vs. Banana Inc Remix)  [www.mp3t.info]
Sean Paul - We will Be Burnin (Stian K Short Party remix)
Jim & Stian K - Sorry Arne
Stian K - Norge Rundt 2007 [Short Party Edit]
Stian K - Reaching For The Stars (A.S.A Music Vs. Waveblast Remix) - www.bachu.xt.pl

Här är några andra bra låtar..
50 Cent - Ayo Technology (Feat. Justin Timberlake & Timberland)
Lukas Bror - Fredrik och jag
Jaime Kennedy - circle circle dot dot
M.I.A - Jimmy

Isabelle var inte pepp på att träffa mig ikväll längre, då blev jag hur ledsen som helst! men jag är så himla bra så jag tvingar henne. Hon har inget val. Hon och jag ska ha en toppen kväll hemma hos anders och hans kompisar. Dom ska lana hela helgen så det menar att vi har hela anders säng för oss själva i natt förhoppsningsvis, om dom nu har pakerat alla datorer ute i vardagsrummet. Nu ska jag fixa det sista i mitt rum, för jag ska åka och träffa mimmi alldeles straxt. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tja! :) Stian K är absolut den bäst! Du kan ju adda min msn om du vill ha låtar .. osså kanske du har några som jag inte har =) [email protected]

2008-04-01 @ 18:29:06

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback