Grattis anders

Idag fyller anders 22, grattis!

Idag var vi i simhallen på idrotten, det var skit kul. Vi skulle livrädda men jag fick igång ett härjans garvantack och det slutade med att när marit slappnade av, flöt hon ner till botten. Så vi skippade det och simmade istället. Bestämmer oss för att åka lite vattenruschbana (heter det så ?) Marit tyckte det var super kul och hade lock i öronen pågrund av mitt skrik, eeh ?

Hela slutar med att vi kommer 25 minuter försent till naturkunskapen för att vi inte orkade gå utan väntade på bussen i 15 minuter. Jag är lat! Tråkigaste lektionen någonsin i två timmar.

Nu är jag hos anders och ska sova här för jag kommer inte hem för jag hittar inte mitt andra busskort så fick stanna över för att han inte orkar skyssa hem mig!

Förresten så lossas mamma som inget har hänt och det slutade med att vi åt skagenröra i baugetter som är en av mina favvorit rätter, eh ? Allt är som vanligt enligt henne!
Dock glömde jag damsuga idag som jag ska göra, så imorgon blir det vel ett härjans liv, Vill inte hem imorgon!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Beppo

Trevligtm du verkar ha haft en trevlig dag du=)`??


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback