All work work

Idag har vi städat hela dagen i skolan och ätit tårta. Allt gjorde vi bara för att det är dags att byta "ruta" i systemet. Nu är det dags för mur i 6 veckor, boring!

jag orkade inte städa lilla virkes facket så uffe sa åt mig att gå till algrens gummiverkstad för att hämta ett däck till en vagn. Drog med mig tobbe så gick vi över vägen, ingen var där och sen ropade vi hoho och då kom det en snubbe! Hämtade däcket och drog tillbaka till skolan.

Jag gick och sjöng på "all work work" hela morgonen, och sedan tobbe i kör. Det var mycket kul dag, för att bli tvingade att städa.. Slutar med att vi får tårta och Lanthz vräcker ur sig

"Jag ska bli bajs (något kommer inte riktigt ihåg vad han sa)
(Alla i klassrummet skrattar)
- Nej jag kommer snart ska jag bara gå på toa."
Eh, hela klassen visste nog vad han skulle göra där inne! haha

Just nu väntar jag på att Sjunde himelen ska börja. Det börjar inte förns kvart i tre men ändå! äter melon glass också, inte bra!

nu ska jag starta lite bra musik, hejdå

Kommentarer
Postat av: nike-simone

ååh tårta :D

Postat av: nike-simone

ååh tårta :D

2007-10-08 @ 17:55:29
URL: http://diorme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback