övertrött till 100%

Igår var en mycket trevlig dag, mycket trevligt.. Mycket skratt och prat!
Kvällen började segt sen blev det bättre, vid tio kom natta och chrille senare kom ida. Mycket prat och mycket prat på msn för min del, för att prata med kim. Goo kille det dära :)
Sen vid halv tolv blev ida hungrig så jag natta chrille och ida gick till station för att köpa godis.. När vi kom tillbaka gick natta och chrille hem och jag och ida satte oss i köket och pratade om allt och inget. sen kom mimmi och höll hos sällskap och det blev det seriöst prat. Sedan blev jag trött, då var klockan runt två. Lägger mig i maddes säng, och efter ett tag kommer både mimmi och ida, senare bestämmer vi oss för att ta stora dubbel sängen. Nu börjar det roliga.

ida ytterst, jag i mitten och sen mimmi på andra sidan. Vi klädde av oss och bädda ner oss. Senare kommer det två killar hem till madde, som var både påverkade av alkohol och droger. Vi tog på oss våra kläder och gick ut och rökte, sedan bädda vi ner oss i sängen.. Både jag och mimmi är övertrött.
- Kolla var coolt det är uppe på vägen när det lyser från fönstret.
- men din mamma´s stjärt är ljus..
Jag tror jag och mimmi garvade i säkert en kvart utan stop. Gick ut till dom andra som trodde vi höll på att dö. Förklarar senare vad det var vi garvade åt och då kläcker mimmi ut sig
- JAG HAR ALDRIG SAGT STJÄRT I HELA MITT LIV
Då började alla garva och dom tyckte vi var dumma i huvudet.. haha eeeh?

Tillslut somnade vi, eller jag snabbt som ögat. Mimmi vågade inte sova för jag snarkade som om jag höll på att dö så mimmi låg och lyssnade på mig så jag andades.. Sen somnade hon och jag vaknade av att hon snarkar, HÖLL på att dö, hon snarkade hela natten och jag sov nog inte en blund. Jag slog på henne och allt, hon vaknar inte. Till slut fick jag panik och väckte henne och sa sluta snarka, det gjorde hon inte. Sen fick jag sms så alla vaknade, TUR! Då gick vi hem till mig och åt frukost jag och mimmi, ida gick hem till natta för att natta skule färga håret på ida, blev mycket fint gumman! <3

Efter vi har ätit så duschade jag och sedan hon och gjorde oss i ordning och drog in till stan för att söka lite jobb, gick sådär. såg även tysken på stan men vågade inte hälsa på grund av att anders ex satt bredvid. Blä!
sen satte sig jag och mimmi på stora torget och väntade på natta, chrille och ida.

Det kommer en kille som står och pratar i telefonen
- Jag är utanför burgerking
Sen såg man på andra sidan gatan att där stod han som han pratade med och jag och mimmi faller ett stort garv och dom hör, pinsamt! Fortsätter garvar och ber på gud att dom inte kommer tillbaka och det gjorde dom. VI bestämde oss för att hålla oss, men det gick inte bra. När dom precis var bredvid vräcker vi ut världens garv och ja, det var pinsamt! Sen satt det en gammal tant bredvid och frågade om vi kunde hålla koll på hennes rullator medans hon hämade sin express som hon hade glömt inne på filbyter, klart vi kunde det.. Sen kom hon tillbaka och frågade om vi kunde vakta den mer medans hon köpte nikotintuggomi på apoteket, visst sa vi och satt kvar. Sen ringde natta och sa att dom var på yngves, vi kunde ju inte så dom fick komma med ett garv efter ha berättat vi inte kunde komma.

Sen så fikade vi, så kom sandra mitt upp i allt och frågade om vi skulle med på fest, klart sa vi!
Så på lördag blir det fest i mjölby och sedan kanske krogen, hoppas på det bästa. Förhoppninsgvis får man sova hos anders med, behöver lite sex.. eeh!

Nu är jag hemma och är så trött att jag skulle kunna somna här, ska snart se på tv tänkte jag.. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback