Kvällens outfit

84331-13884331-137

Dagens outfit blev slapp, har verkligen ingenting hos pappa känner jag så det fick bli
Svarta legins Gina
Vit "tröjklänning" Gina
Inte med på bilden
Svart bälte
Beiga vinterskor
Grön vinterjacka
Guld hjärta
Sminkväg
Fondetion
Rouge ljusröd
Guldigglittrig ögonskugga
Mascara Svart
Känner också att jag måste städa lite på mitt rum, allt ligger på golvet sen kvällens sminkning. då kanske pappa blir lite glad, han är dock redan onykter. Han ska till grannen ikväll och spela poker, hej fyllon! eeh!
Har just tryckt i mig en kebabtallrik, gott som fan! Väntar nu på mimmi och ida, sen blir det att dra hem till andy. Börjar kvällen snart!

Trevlig kväll på er alla, hoppas ni får det lika trevligt som jag nog kommer få :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback