Fettotå

Gårdagen blev väldigt pepp kväll för min del iallfall, jag hoppas ni andra hade det också!

När vi kom hem till andy var det inget folk, tyckte det var skönt. Vi spelade kort och hade det hur trevligt som helst, tycker jag! Vid elva drog vi in till staden, där blev jag ida mimmi uppplockade av skitjohan och henke. Drog hem till den hära henke och pratade. Jag var otroligt onykter och fick absolut inte dricka mer för johan när jag hade två cider kvar. Gick med på det och blev lite nyktrare för varje timme. Vid tre drog ida, jag och johan till stan för att käka, käkade kebab och drog sedan vidare för att få tag i en taxi, jag tror vi stod och väntade i ungefär en halvtimme. Till slut fick vi tag i en, åkte förbi åbylund för att slappa av Ida och sen vidare till vidingsjö där johan bor!

Idag vaknade jag med världens baksmälla och mår inte alls på topp, men fick göra det bästa av situvationen och låg kvar i sängen med johan tills ungefär klockan två, mycket mysigt redigt sådär super mysigt som man vill ha när man är bakis! Vid tre skyssade han hem mig till pappa och sen till mamma, snäll johan!

Nu är jag hos mamma och ska straxt ta ngt att äta och sedan duscha, jag är redigt seg idag!

Tack för en jätte bra kväll igår ni som var med!

p.s johan har fettotår, det är jätte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback