valborg 07

Min valborg blev precis som jag ville, dock lite knas i mitten av kvällen men det fixade sig redigt ordentligt och det slutade med att jag gick från dresse med ett super stort leende..

Förfest hos chrille, grillning och sång. Allt var super bra. Sen in till stan vid nio, då blev det kebab sen till stångebro där alla andra var, då blev det knas. Men det fixade upp sig när nicke ringde och frågade om jag ville ta med mig några och komma på fest hos dresse, drog till honom runt elva. Tiden vi var där spenderade jag mest ute på balkongen med nicke pettner och madde. Myspys!

Sen vid halv tre blev det hem dags, jag madde danne och elvis skulle till skäggetorp från tannefors ingen hade lust att gå. Tog en taxi hem, släppte av elvis vid länsmuseumet och vi andra åkte till skägget. Sov hos danne, 30 meter hemifrån. Dock en natt jag sent vill glömma. usch!

Nu är det tisdags kväll och jag kollar på DH så ska gå till sängen nu för nu börjar det igen..

...jag jag jag jag vill vill vill vill ha ha ha ha DIG

Jag orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback