Roliga saker

Först på bosses lektion orkade inte linus mer så han skulle lägga ner huvudet på bordet och det blev nog hårdare än vad han trodde, haha!

Sen på engelskan sitter andy bredvid ngn sak i klassrummet och lägger upp benen på stången, och typ halkar eller ngt och lixom drämmer in pannan i stångan och säger efter nån minut "fan jag tryckte nog in en finne". haha

Sen lite senare ligger emil på golvet, han har ramlat av stolen. Det första jag säger är "nu blev det pinsamt"
Då säger emil "Alltså nej då, det är inte pinsamt att kissa på sig är pinsamt " Han är nog inte frisk :D

En till rolig sak, jag satt ute med camilla med två av hennes klasskamrat. Vi satt vid bänken utanför bygghallen. Camilla spottar jätte mycket och det slutar med att hon spottar på sina egna byxor och säger "alltså fan jag spottade värsta stora loskan på mina byxor"

Alltså det är roligt ibland i skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback