8 mars

Idag blev jag väckt vid sju för att sjunga för min lillebror som fyller 11 år idag. Grattis =) Sen så somnade jag om och vaknade straxt efter halv elva, kände då att det inte var ngn ide att gå till skolan eftersom jag skulle till sjukhuset med mamma klockan ett. Så käkade tårta och fixade till mig..

Besöket där gick fint fint men var otroligt nervös men det gick över! Sen efter det åkte jag hem och träffade på madde på bussen, hon hade varit på stan och köpt nya skor, dom var jätte fina!

Sen när jag kom hem runt tre så gick jag och mamma upp till willys för att handla, då kom mitt mysmongo så vi åkte hem till mig och gjorde ingenting, bara låg och kollade på tv. Sen fick jag för mig att färga håret så efter maten blev det färg dags. Resultatet blev väldigt blondt, men mongot tyckte det såg bra så får hoppas att många tycker det imorgon med.

Får se vad som händer imorgon, måste jobba gärnet på byggtimmen annars tänker christer "sparka" mig från trä. Eftersom jag bara är där för "prövotid" haha.

Nu ska jag platta håret sen göra annat, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback